Tämä ongelma on ratkaistu muutoksella Areenan taustajärjestelmissä. Areena-sovellus toimii puutteellisesti joissakin Samsungin vuoden 2019 älytv-malleissa. Ongelmalaitteissa tallenteiden toisto käynnistyy hitaasti tai tallenteet eivät toistu lainkaan. Osa laitteista näyttää ongelmatapauksissa 1001-virheilmoituksen.
Ongelma liittyy mahdollisesti IPv6-tietoliikenneprotokollaan. Ainakin osa ongelmista kärsineiden laitteiden Areena-sovelluksista on alkanut toimia, kun käyttäjä on vaihtanut reitittimensä tai tv-laitteensa IPv6-ominaisuuden pois päältä eli tukemaan vain IPv4-protokollaa.
Ongelmaa selvitetään parhaillaan. Todennäköisesti ongelma saadaan korjattua Areenan taustajärjestelmiin tehtävillä muutoksilla. Tämä korjaus ei vaadi käyttäjältä toimia eikä edellytä äly-tv:n päivitystä.