Joissakin Android-laitteissa Areena-sovellus saattaa ilmoittaa, että verkkoyhteyttä ei ole, vaikka laitteen verkkoyhteys toimii normaalisti. Syynä virheilmoitukseen on vanhentunut IP-osoite, joka on jäänyt laitteen välimuistiin.
Käyttäjä voi korjata tilanteen tyhjentämällä laitteen välimuistin. Tämä tapahtuu seuraamalla polkua Asetukset -> Sovellukset -> Sovelluslista -> Yle Areena -> Tallennustila -> Tyhjennä tiedot tai Asetukset -> sovellusten hallinta -> tallennustila -> tyhjennä välimuisti ja tyhjennä tiedot. Täsmällinen tapa riippuu Android-versiosta ja laitteesta.
Vaihtoehtoisesti vanhentunut IP-osoite voi olla jäänyt verkkolaitteen (esim. WLAN-tukiasema) muistiin. Tällöin auttaa verkkolaitteen uudelleenkäynnistys.