Kokeile seuraavia ohjeita ongelman ratkaisemiseksi:
1. Tarkista, ettei käytössäsi ole VPN-yhteyttä
Poista VPN käytöstä, ja kokeile uudelleen. Jos ongelma ei vielä ratkennut, jatka kohtaan 2.
Areenan käyttö VPN-yhteyksien avulla on estetty tekijänoikeudellisista syistä. Perustietoja VPN-yhteyksistä voit lukea Ylen Digitreeneistä.
2. Selvitä verkkosi IP-osoite oheisen palvelun avulla
https://www.maxmind.com/en/locate-my-ip-address
Palvelu näyttää IP-osoitteesi, sekä IP-osoitteen karkean sijainnin.
Jos IP-osoite näyttää olevan Suomessa (FI), tai IP-osoite näyttää olevan ulkomailla, vaikka olet Suomessa, voit ilmoittaa ongelmasta meille lähettämällä 1) IP-osoitteesi, 2) operaattorisi ja 3) asuinkuntasi tiedot sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@yle.fi