Hyppää pääsisältöön

Areenan ohjeet

En voi katsoa kaikkia ohjelmia EU:n alueella, vaikka olen vahvistanut kotipaikkani Suomeen

Tietyillä laitteilla voit katsoa ja kuunnella kaikkia Areenan ohjelmia EU:n alueella ja Pohjoismaissa, kun olet kirjautuneena sisään sekä vahvistanut kotipaikkasi.

Äly-tv -laitteilla ei toistaiseksi voi katsoa maarajattua sisältöä. Tällä hetkellä toiminnallisuutta on mahdollista käyttää Areenan Android-sovelluksella, iOS-sovelluksilla ja selainversiolla.

1. Tarkista, ettei käytössäsi ole VPN-yhteyttä

Poista VPN käytöstä, ja kokeile uudelleen. Jos ongelma ei vielä ratkennut, jatka kohtaan 2.

Areenan käyttö VPN-yhteyksien avulla on estetty tekijänoikeudellisista syistä. Perustietoja VPN-yhteyksistä voit lukea Ylen Digitreeneistä.

2. Selvitä verkkosi IP-osoite alla olevan palvelun avulla

https://www.maxmind.com/en/locate-my-ip-address

Palvelu näyttää IP-osoitteesi, sekä IP-osoitteen karkean sijainnin.

Voit ilmoittaa ongelmasta meille lähettämällä IP-osoitteesi, operaattorisi ja asuinkuntasi tiedot sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@yle.fi